Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mi kell a nőnek?

Szerelem. Szex. Egyéb katasztrófák.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2011.05.23. 00:52 HardKendi

HardKendi

Életem legjobb szexe egy olyan férfihez köthető akinek még a nevét sem tudom. Azt, hiszem, hogy ezzel elég sok mindent elárultam az élethez, a férfiakhoz és elsősorban a szexhez való hozzáállásomról.

Elhamarkodott következtetés lenne az, hogy egy alpári kurva vagyok, ugyanis az előbb említett tény ellenére nem sok -kinek mi a sok, ugye- férfival létesítettem eddig szexuális kapcsolatot. Azt viszont szerintem világosan megmutatja, hogy nem hiszek abban, hogy a szex csak azzal lehet jó és élvezetes akihez érzelmi szálak kötnek. Nem sorolom magam a mára már elég elcsépelt és negatív jelentést hordozó "szingli" kategóriába, hiszen az én értelmezésem szerinti megfelelőjének sok olyan jellemzője van ami rám nem igaz. Elsősorban nem egyedül élek és nem áldoztam fel az életemet a karrieremért. Másodsorban pedig nem gondolom, hogy egy kapcsolat vagy egy gyerek hátráltatna a -jelenleg még bennem sem igazán körvonalazódott- céljaim elérésében. Mindezek ellenére se gyerek, se kapcsolat.


A bejegyzéseim nagy valószínűséggel arról fognak szólni, hogy mit gondolok a szexről, a nem létező párkapcsolatomról és arról, hogy hogyan látom az engem körülvevő embereket. Elsősorban férfiakat.
Főleg ruha nélkül.

Szólj hozzá!

Címkék: szex férfiak szerelem nők


A bejegyzés trackback címe:

https://monicaandnikki.blog.hu/api/trackback/id/tr532925120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása